Головна » Файли » Мої файли

Фізкультурно – оздоровча робота в дошкільному навчальному закладі «Теремок».
15.06.2015, 10:03

Відповідно до Законів України «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру» одним із пріоритетних напрямків освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі залишається фізичне виховання дітей.

Воно спрямовується на охорону та зміцнення здоров’я, підвищення спритності й захисних сил дитячого організму, поліпшення його працездатності, своєчасне формування у малюків життєво – важливих рухових вмінь та навичок, розвитку фізичних якостей і забезпечення належного рівня фізичної підготовленості й фізичної культури взагалі, на виховання стійкого інтересу до рухової активності, потреби в них вироблення звички до здорового способу життя.

З метою удосконалення фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільному закладі «Теремок» розроблено модульну систему  управління процесом фізичного виховання, в якій поєднується кілька напрямків: управлінський, навчально-виховний, науково-методичний та медико-педагогічний. 

Кожен з них має мету, завдання, форми роботи, зміст та методи  впровадження інноваційних освітніх технологій щодо фізичного виховання та зміцнення дитячого здоров’я,  визначає нестандартність підходів до організації роботи всього колективу закладу.

  Управлінський напрямок: завідувач, вихователь-методист,  сестра медична, завгосп створюють умови щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи та забезпечують оптимальне функціонування інших складових модульної системи. Ними здійснюється прогнозування, планування і контроль, створюється матеріально-спортивна та оздоровча база дошкільного закладу.

Методичний напрямок в системі фізкультурно-оздоровчої роботи дошкільного закладу забезпечує підвищення кваліфікаційного рівня педагогів з даного питання. Спонукає до поглибленого вивчення поставленої проблеми педагогами, упровадження інноваційних технологій       роботи з дошкільниками.

Освітньо-виховний напрямок: вихователі, практичний психолог, вчитель-логопед спонукають дітей до рухової діяльності, регулюють їхню активність, враховуючи руховий досвід кожної дитини, притаманний їй темп, рівень рухливості, природні можливості.

Медико-педагогічний напрямок в системі фізкультурно-оздоровчої роботи нашого дошкільного закладу передбачає аналіз стану здоров’я вихованців, розподіл дітей на групи здоров*я, створення матеріальної бази для повноцінного оздоровлення дошкільників, сучасного медичного обслуговування, дотримання санітарно-гігієнічних норм та правил під час навчально-виховного процесу. Учасниками діяльності даного модуля є медична сестра,  вихователі, адміністрація закладу.

Всі вікові групи мають фізкультурні куточки. Заняття та розваги проводяться  в музично-спортивному залі та на свіжому повітрі. Діяльність дошкільного закладу  має на меті досягнення покращення та зміцнення здоров’я дітей.

Фізкультурно-оздоровчі заходи протягом дня.

 



з/п

Зміст роботи

Час проведення

Примітки

1

2

3

4

1

Ранкова гімнас­тика

8.15—8.30

у музичній залі ,

 на свіжому повітрі

2

Фізкультхвилинка

Під час занять

3—4 хв заняття

3

Фізкультпауза (у разі потреби)

Між заняттями

1-2 на день

5

Прогулянка

Двічі на день

3-4 гри рухливі гри, починаючи  на 15—20 хв прогулянки

6

Самостійна рухо­ва діяльність

Щоденно

 

7

Індивідуальна ро­бота з фізичного виховання

Двічі на тиж­день

Під час самостійної  рухової діяльності  з малими підгрупами (2—4 дітей)

8

Піший перехід (починаючи з мо­лодшого віку)

Раз на тиж­день

 

9

Гімнастика

Щоденно

Після сну

10

Заняття з фіз­культури

Двічі на тиж­день

В інші дні з вихова­телем під час прогулянки

11

Дні здоров'я

Раз на місяць

Упродовж року

12

Фізкультурні роз­ваги

Раз-двічі на місяць

За розкладом

13

Фізкультурні свя­та (починаючи з середнього віку)

Двічі на рік

За планом ДНЗ

14

Полоскання рото­вої порожнини

Після їжі

 Постійно

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: dnz№9
Переглядів: 471 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: