Головна » 2012 » Лютий » 23 » Мандри в пісочному царстві
13:12
Мандри в пісочному царстві

Впровадження принципово нових підходів до дитини, заявлених у Базовій програмі, потребує багато в чому й новітніх технологій. Педагоги широко послуговуються ними, творчо переробляючи й адаптовуючи до конкретних умов. Такою інновацією стала робота з піском (сендплей). Найсприятливіший для сендплею  - саме дошкільний вік. Відомі з давніх часів ігри з піском, чи не найулюбленіші ігри дітей, прості й недорогі в організації. А головне дають величезні розвивальний і корекційний ефекти. Робота зпіском дає змогу розв'язувати  завдання чотирьох сфер Базової програми: "Я Сам", "Люди", "Природа", "Культура". Попри всі ці переваги, сендплей залишається недооціненим, і його величезні можливості, на жаль, мало використовуються вихователями, особливо в холодну пору.

  Саме тому про різнобічний розвиток малят засобами сендплею йшлося на семінарі-практикумі, який провела для вихователів дошкільного закладу практичний психолог Шетманюк Л. С. Насамперед, Людмила Сергіївна теоретично розкрила питання як впливає на дитину сендплей. Вона відмітила: спостереження за дітьми в процесі ігор з піском дають педагогові змогу виявити стан дрібної моторики вихованців. рівень їхнього пізнавального інтересу. визначити особистісні характеристики дитини, її загальний емсоційний стан тощо. Коли діти торкаються піску, занурюють у нього руки, в них розвивається тактильна чутливість та дрібна моторика. Крім того, пісок є чудовим психопрофілактичним засобом, він знімає негативну психологічну енергію. Маніпулювання з піском сприяє розвиткові фантазії, образного мислення, відпрацюванню точності рухів.

  Також психолог провела практичне заняття з малюками з використанням пісочної гри в І молодшій групі. На якому вихователі мали можливість впевнитися, що метод пісочної гри надає необмежені можливості для організації інтегрованої діяльності дошкільнят. При цьому було наголошено про необхідність проведення ігор з піском в різних вікових групах протягом дня постійно.

  Таким чином, вихователі нашого закладу переконалися, що немає нічого простішого і доступнішого, зручнішого і різноманітнішого, ніж пісочна гра, яка на практиці дає комплексний навчальний, терапевтичний та виховний ефекти.

Прикріплення: Картинка 1
Переглядів: 1102 | Додав: dnz№9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: