Головна » 2016 » Листопад » 22 » Пошуково-дослідницька діяльність в дошкільному закладі
14:58
Пошуково-дослідницька діяльність в дошкільному закладі

«Якщо з боку педагога не дається дитині матеріал для власної розумової діяльності, настає найстрашніше, що може бути в навчанні – нудьга»

 К. Ушинський.

Народжуючись, дитина поступово пізнає світ як самостійно, так і з допомогою дорослих. Доведено, що успіх залежить від рівня безкорисливої допитливості, від бажання пізнати нове, підґрунтя якого закладається у дошкільному віці. Якщо діти рідко залучаються до творчої роботи, часом позбавлені можливості самостійно вирішувати завдання, доступні для їхнього розуміння, частіше всього одержують знання в готовому вигляді, запам’ятовують їх і механічно відтворюють, думка малюка «дрімає».У подальшому діти інтелектуально пасивні, відчуваючи труднощі у навчанні. Усе заучують механічно, користуються підказкою. Тому так важливо максимально активізувати пізнавальну діяльність. Для цього в ІІ молодшій групі вихователем  Поліводою Н.В. було організовано пошуково-дослідницьку діяльність для ознайомлення та закріплення знань про властивості снігу. Діти з радістю проводили досліди та спостерігали за ними. В процесі проведеної роботи малюки практично розв’язуючи проблемні ситуації отримали відповіді на такі запитання:

- Чи можна пофарбувати сніг?

- Коли найшвидше, а коли найповільніше розтане сніг?( коли полити теплою водою, посипати сіллю чи просто залишити в кімнаті)

Отже, за умови доброї організації дослідницько-пошукової роботи можна стимулювати навчально- пізнавальну діяльність дошкільника. Усе залежить від вихователя, його вміння ставити перед дітьми навчальні проблемно- пошукові завдання, від того, як він, використовуючи досвід і знання вихованця про навколишній світ, зуміє допомогти йому, розвиватиме розумову активність, допитливість.

Переглядів: 224 | Додав: dnz№9 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: