Головна » 2016 » Квітень » 19 » Прогулянка «Водні артерії нашого міста».
15:51
Прогулянка «Водні артерії нашого міста».

З метою розширення знань дітей про значення води в житті людини, рослин, тварин, виховання відповідального ставлення до води,  бережного та ощадливого відношення до водних ресурсів, на виконання програми «Енергозбереження: я, родина, дитячий садок, місто», було проведено цільову прогулянку «Водні артерії нашого міста».

Вихователь Захожа В.М. закріпила поняття «водні ресурси міста» - річки, Утка, Горинь, озера, джерела. Ще їх називають «водні артерії». Нашому місту повезло, тому що через нього протікають дві мальовничі річки.

До дітей звернулась з  запитаннями:

« Назвіть водні ресурси нашого міста?

Як ми повинні ставитись до водних ресурсів?

Що значить берегти водні ресурси?

 Чому ми повинні їх берегти? Що обрамляє річку з двох сторін?

Як називається зона біля берега?

Що розташовано на прибережній зоні?

Як потрібно поводитися у прибережній зоні?

Які рослини ростуть біля водойми, а які у водоймі?

А хто живе у річці дізнаємося коли відгадаємо загадки?

Малятам розповіли, що водні ресурси не безмежні, необхідно берегти воду щоб не порушити природний  баланс. Баланс – це рівновага. Скільки води ми витратили, стільки повинно поповнитись. Якщо ми порушимо рівновагу: будемо більше витрачати ніж вона буде поповнюватися, то може зникнути вода. А це означає, що без води зникне і життя.

Вихователь показала на прикладах недбале відношення до прибережної зони, а саме, пляшка скляна та стаканчик, який залишили після себе люди.

Педагог викинула у смітник при вихованцях.

      Завершила педагог прогулянку віршем:

А вода –це справжнє диво

З нею ми завжди щасливі

Як прожити без води

З  нею  в нас нема біди.

 

Є вода – ростуть рослини,

Ліс, сади, рясні поля

Це чудово для людини

І радіє вся земля.

 

Переглядів: 157 | Додав: dnz№9 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: