Головна » 2015 » Грудень » 9 » В дошкільному закладі працює вчитель-логопед
10:02
В дошкільному закладі працює вчитель-логопед

Напрямки роботи логопедичного кабінету  ДНЗ №9 «Теремок»

Головним завданням діяльності вчителя-логопеда є планування і здійснення навчально-корекційної роботи з вихованцями які мають недоліки мовленнєвого розвитку. Під час роботи з дітьми вчитель-логопед та вихователі розв'язують завдання, що визначені програмою "Українське дошкілля", програмою розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт" у напрямках розумового, фізичного та естетичного розвитку дітей. Але основним завданням є корекція мовного розладу та розвиток аспектів мовлення.

Основні структурні компоненти професійної діяльності вчителя-логопеда

1.     Діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).

2.     Складання індивідуальних корекційно-компенсаторних планів роботи з кожною дитиною

3.     Визначення доцільних форм взаємодії з дитиною, видів корекційно-розвивальної роботи.

4.     Корекційна робота з виправлення порушень усного та писемного мовлення.

5.     Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.

6.     Співпраця із практичним психологом, вихователем щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.

7.     Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.

8.     Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.

9.     Пропаганда логопедичних знань, взаємодія з громадськістю.

Зміст корекційно-розвиваючої роботи вчителя-логопеда Крутинчук Н.В. в ДНЗ

·         виробляє і вправляє рухи артикуляційних органів;

·         готовить артикуляційний уклад до постановки звуків;

·         визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень;

·         працює над розвитком правильного мовного дихання дітей;

·         відбиває артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення;

·         ставить звук (різними прийомами та методами);

·         закріплює поставлений звук у складах;

·         автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв'язній мові;

·         проводить диференціацію звуків;

·         відпрацьовує граматичні форми.

В закладі відповідно до санітарно-гігієнічних вимог обладнано логопедичний кабінет, в якому розміщено в достатній кількості методичний матеріал та обладнання, необхідні для успішної роботи вчителя-логопеда з дітьми (логопедичні зонди, шпателі, спирт, вата, настільне дзеркало, дошка, настільні ігри, предметні та сюжетні картинки, навчально-розвивальні посібники та дитячі іграшки, папки з інформаційними матеріалами, методична та педагогічна література, таблиці тощо).

 Заняття проводяться індивідуально та підгрупами з дошкільниками в логопедичному кабінеті та разом з вихователями як частина комплексного та інтегрованого заняття.

Переглядів: 281 | Додав: dnz№9 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: