Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 27
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Шитманюк Віта Володимирівна,

завідувач дошкільного навчального

закладу (ясла-садок) №9 «Теремок»,

місто Славута,Хмельницька область

 

 

Сучасного дошкільника з перших років його життя оточує економічна сфера, наповнена складними економічними поняттями та процесами. Реклама по телебаченню, розмови політиків, купівля, продаж, розподіл сімейного бюджету – ось далеко не повний перелік того, з чим доводиться зустрічатися малюку щодня.

Мої статті | Переглядів: 271 | Додав: dnz№9 | Дата: 04.12.2017 | Коментарі (0)

Календар природи виготовлений педагогом.

На фланелеграфі викладаються сюжети пори року(весна, літо, осінь, зима).

Діти викладають хмарки, дощик, сонечко,сніжинки , листя, снігові замети, сніговита, квіти, гриби,овочі, фрукти.

Для дітей І та ІІ молодших груп.

Виготовила вихователь Полівода Наталія, ДНЗ №9 «Теремок»

Мої статті | Переглядів: 148 | Додав: dnz№9 | Дата: 25.11.2016 | Коментарі (0)

Дидактична гра «Хто де живе?»

Завдання для дітей: на малюнку зображені ліс, будинок, острів, кімната, тощо. Необхідно прищепити ляльки-тваринки, які мешкають у лісі, у будинку з людиною, є дикими та свійськими.

Виготовлено вихователем ДНЗ №9 «Теремок» Поліводою Наталією для дітей ІІ молодшої групи.

Мої статті | Переглядів: 423 | Додав: dnz№9 | Дата: 25.11.2016 | Коментарі (0)

Гриби

(заняття з ліплення для дітей ІІ молодшої групи)

Вихователь Полівода Наталія Володимирівна

Програмовий зміст: розвивати інтерес до ліплення; виховувати акуратність під час роботи з пластиліном; учити дітей ліпити з двох частин, надавати їм форми  (куля, стовпчик), щільно з’єднувати їх; закріплювати навички уважно розглядати об’єкт, виділяти складові частини.

Матеріал: пластилін, іграшкові гриби, дошки для ліплення, серветки, іграшковий зайчик, кошик, каштани, ілюстрації грибів.

Мої статті | Переглядів: 2787 | Додав: dnz№9 | Дата: 12.10.2016 | Коментарі (0)

Мета: розвивати  мовлення, увагу, окомір, орієнтування в просторі, дрібну моторику рук, виховувати старанність у роботі, самостійність, естетичний смак; закріплювати вміння дітей викладати готові форми по всій площині, правильно розміщувати зображення маленьких рибок, що пливуть, складати рибок відповідно до кольору відеречка; уточнити знання про колір, величину, кількість об’єктів.

Матеріал: заготовка – фланелеграф з водоростями зображуючи акваріум, готові форми рибок (по 2-3 шт.), площинна паперова жовта рибка,  пластикові відеречка різного кольору, різнокольорові пластмасові рибки, «водойма» - ємкість з гідро гелем.

Мої статті | Переглядів: 783 | Додав: dnz№9 | Дата: 26.02.2016 | Коментарі (0)

Мета: Поглибити знання дітей про весняні явища в природі, їх особливості та прикмети. Розширити уявлення про звичаї українського народу навесні. Розвивати уяву, мислення, пам'ять, увагу. Виховувати інтерес до українського фольклору, вміння помічати красу навколишньої природи. Матеріал: веснянки, прикмети весни, вірші про весну.

Мої статті | Переглядів: 974 | Додав: dnz№9 | Дата: 12.02.2016 | Коментарі (0)

Екскурсія в етнографічний музей.

                              Вихователь : Конончук Людмила

Мета: збагатити знання дітей про побут, речі домашнього вжитку, одяг

мешканців нашого міста в минулому.  Викликати інтерес до минулого нашого народу.

Матеріал: експозиція в етнографічному музеї: український одяг, посуд, речі домашнього вжитку.

Мої статті | Переглядів: 273 | Додав: dnz№9 | Дата: 14.12.2015 | Коментарі (0)

Природничо-дослідницька діяльність в пізнавальному розвитку дошкільника.

«Весела насінинка»

(молодший дошкільний вік)

ДНЗ №9 «Теремок», м. Славута,

Хмельницька обл., вихователь

 Конончук Людмила Іванівна

Програмовий зміст:

  • Формувати початкові форми трудової діяльності, удосконалювати способи виконання елементарних трудових дій, вміння поводитись із знаряддям праці та матеріалами, висаджувати коренеплоди.
  • Виховувати культуру практичної діяльності, формувати ціннісне ставлення та доцільну поведінку в природі. Створити сприятливі умови для збагачення життєвих вражень про природу.
  • Розвивати пам*ять, мислення, уважність, дрібну моторику рук.
  • Формувати гуманні почуття, елементарні уявлення про доброту, чуйність, допомогу.
Мої статті | Переглядів: 264 | Додав: dnz№9 | Дата: 01.12.2015 | Коментарі (0)

           Праця в природі розглядається як один з основних методів ознайомлення дошкільників з природою. Результати численних теоретичних  та експериментальних досліджень свідчать про те, що під впливом праці розвиваються всі розумові і фізичні сили людини

Мої статті | Переглядів: 495 | Додав: dnz№9 | Дата: 30.11.2015 | Коментарі (0)

 Музейна педагогіка – це наукова дисципліна на перетині музеєзнавства, педагогіки й психології, яка розглядає музей як освітню систему.

          У своєму закладі ми створили три роки тому міні –музей. Запитаєте для чого? 

Мої статті | Переглядів: 179 | Додав: dnz№9 | Дата: 06.11.2015 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-27