Головна » Статті » Мої статті

Гриби (заняття з ліплення для дітей ІІ молодшої групи) Вихователь Полівода Наталія Володимирівна

Програмовий зміст: розвивати інтерес до ліплення; виховувати акуратність під час роботи з пластиліном; учити дітей ліпити з двох частин, надавати їм форми  (куля, стовпчик), щільно з’єднувати їх; закріплювати навички уважно розглядати об’єкт, виділяти складові частини.

Матеріал: пластилін, іграшкові гриби, дошки для ліплення, серветки, іграшковий зайчик, кошик, каштани, ілюстрації грибів.

Хід заняття

Вихователь пропонує дітям перед заняттям виконати психогімнастику:

Зробимо великий круг,

Ти мій друг і я твій друг.

Зробимо маленький круг,

Ти мій друг і я твій друг.

Чується звук плачу.

  • Хтось плаче, піду я подивлюся.

Звертає увагу дітей  на зайчика, який сидить під кущем, а біля нього кошик.

Біг зайчисько через ліс,

Кошик він з грибами ніс,

На синичку задивився,

Об траву перечепився,

Всі грибочки розгубив.

Сів під кущ і затужив.

Я в садочок вранці йшла,

Кошик ось такий знайшла.

Вам, малята, принесла.

  • Погляньмо, що лежить у кошику.
  • Та це ж грибочки нашого зайчика! Порахуйте, скільки в кошику грибочків? (два).
  • Залишилося лише два грибочки, інші зайчик розгубив. Давайте трішки розвеселимо нашого зайчика і розкажемо вірші які ми вивчили про зайчика.

Дитина1.

Стояла в лісі біла хатка,

Поміж дубів та ялівців.

І там жили малі зайчатка,

Такі маленькі стрибунці.

Дитина 2.

Зайчик білий умивається,

Мабуть в гості він збирається.

Вимив носик, вимив хвостик,

Вимив вуха, витер сухо.

Дитина 3.

Зайчик спати захотів,

Сам постельку постелив,

Сам поклав собі подушку,

Та звисають з неї вушка.

  • Трішки розвеселився наш зайчик. Допоможімо йому, зліпимо грибочки. Але спочатку розглянемо їх.
  • Що є в грибочка? (ніжка та шапочка) якого кольору ніжка? На що вона схожа? (на стовпчик) а на що схожа шапочка? Якого вона кольору?

Пальчикова гімнастика

Під берізкой на доріжці,

Гриб росте на товстій ніжці.

По доріжці ми підемо,

Гриб у кошик покладемо.

  • Пригадайте і покажіть рухами рук у повітрі, як зліпити стовпчик, кулю, як притиснути її. Ніжка у грибочка  - білого кольору, а шапочка – коричневого.
  • Щоб зробити грибок, потрібно шматочок білого пластиліну поділити на дві частини. З них ми зробимо ніжку для гриба (скачати стовпчик), а з коричневого – шапочку (скачати кульку та легенько стиснути між долонями). Ці частини з’єднуємо, вийшов грибочок. У нас ще є одна ніжка для грибочка, але нема шапочки. Діти, погляньте у кошику є каштани, чи схожі вони на шапочку гриба? Давайте з’єднаємо каштанчик з пластиліновою ніжкою щоб вийшов грибок.

Разом із зайчиком вихователь розглядає гриби. Зайчик хвалить дітей, дякує їм. Діти складають гриби в кошик.

  • Що сьогодні ми робили? Хто до нас в гості приходив? Як ми допомогли?

 

Категорія: Мої статті | Додав: dnz№9 (12.10.2016)
Переглядів: 2542 | Рейтинг: 3.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: