Головна » Статті » Мої статті

«Острів скарбів»

«Острів скарбів»

Мета заняття:

- Формувати естетичне відчуття сприймання світу дітьми; стимулювати допитливість та зацікавленість у пізнанні навколишнього світу.

- Розвивати фізичні якості: спритність, загальну витривалість, рівновагу. Домагатись усвідомлення важливості для організму якісного виконання фізичних вправ.

- Допомогти оволодіти елементарними навичками точкового масажу обличчя, ніг.

- Зміцнювати і загартовувати організм дитини, формувати правильну поставу при виконанні вправ. Підвести до розуміння, що рухова активність і загартувальні процедури приносять користь здоров’ю.

- Формувати уявлення про лікарську рослину – лаванду, її цінність у житті людини.

Матеріал до заняття: канат у вигляді змії, мішечки з піском, жолудями, горіхами, каштанами, масло лаванди, аромолампа, миска з водою та морською сіллю, аудіо запис морського шуму.

Хід заняття

Діти заходять в спортивний зал, знаходять карту скарбів.

  • Добрий день, діти! Погляньте що ми знайшли. Як ви гадаєте що це? (Відповіді дітей). Так це карта скарбів. А хто шукає скарби? Пірати за допомогою карти шукають скарби. Давайте і ми спробуємо відшукати скарб. Але спочатку ми з вами станемо піратами. (Вихователь одягає на дітей бандами). Чи готові ви до подорожі ми дізнаємось зігравши в гру «Моряки».

Рухлива гра «Моряки».

Мета: Удосконалювати різні види ходьби. Виховувати активність, витривалість, уважність, старанність, дію по сигналу. Викликати позитивне ставлення до виконання рухів.

Хід гри: Діти виконують рухи під музичний супровід відповідно до тексту.

         Моряки на кораблі гарно маршували

         Моряки на кораблі гарно танцювали

         Тут почався шторм, корабель гойдає

         То вправо, то вліво його нахиляє…

         В небі сонечко сіяє.

         Моряки втомились, на палубу полягали

         На ноги встали…

         Моряки на кораблі гарно маршували

  • Ми вирушаємо в далеку дорогу виберемо собі капітана, який поведе корабель. Капітан повинен бути сміливим, спритним, швидким, справедливим. (Діти обирають капітана, займають свої місця на кораблі, вмикається запис моря).
  • Ось ми потрапили на острів, де знаходиться скарб. Давайте розглянемо уважно карту куди нам потрібно йти. (Діти розглядають карту, на якій зображені змії).
  • На нашому шляху з’явилась перешкода – це змії. Вони лежать і гріються на сонечку. Потрібно перестрибнути через них але так, щоб не наступити, бо змії можуть вкусити.

(Діти перестрибують через змій, вихователь слідкує за правильною поставою дітей та виконанням вправи).

  • Ми  подолали нашу перешкоду, нікого змія не вкусила? Давайте поглянемо куди нам потрібно йти далі. (Діти знов розглядають карту, на ній зображено берег з камінцями). На морському узбережжі є багато камінців. Давайте з вами походимо по них. Босоніж корисно ходити і по травичці, і по пісочку, і по камінцях. Це зміцнює наші стопи та приносить користь здоров’ю людини. (Діти ходять по мішечках з піском, каштанами, горіхами, жолудями. Вихователь слідкує за правильною поставою дітей).
  • Молодці, ось скільки перешкод у нас на шляху, але ми як справжні пірати будемо сміливими та сильними. Розглянемо карту. На карті вказано, що нам потрібно знайти в морі ключ. Яка вода в морі? (Відповіді дітей). В морі вода солона. Коли ви часто хворієте батьки везуть вас влітку на море щоб ви оздоровилися, позагоряли на сонечку, покупалися в солоній водичці. А ми з вами сьогодні будемо оздоровлюватись також водою в яку я насипала морської солі. В нашому морі потрібно знайти ключик, який заховано в футляр від кіндерсюрпризу, ви будете підходити по декілька чоловік, я вам зав’яжу очі і ви спробуєте відшукати. (Вихователь зав’язує дітям очі і вони намагаються віднайти у воді футляр від кіндерсюрпризу в кожному лежить по два камінчики).
  • Кожен з вас знайшов камінчики, давайте зробимо собі масаж. Є різні види масажу, ми зробимо точковий масаж обличчя. Точковий масаж обличчя – це коли легенько натискаються і масажуються певні точки на обличчі.
  • Покладемо один камінчик до лоба над бровами, робимо легкі колові рухи – коли ми робимо так масаж то позбуваємось втоми, збадьорюємося, та знімаємо головні болі.
  • Прикладемо камінці до носа промасажуємо легенько так само коловими рухами – масажуючи ці точки ми лікуємо нежить, та нам стає легше дихати.
  • Прикладемо камінці за вуха легенько промасажуємо коловими рухами – масажуючи за вушками ми їх лікуємо і вушка не будуть боліти.
  • Ми зробили масаж обличчя, поглянемо на карту можливо ми вже десь близько біля скарбу. (Розглядають карту і знаходять скарб).
  • Ось ми знайшли скриню, є у нас до неї ключик давайте відкриємо та поглянемо що там знаходиться? (Діти знаходять в скрині аромолампу та масло лаванди). Чи знаєте що це? (Відповіді дітей). Це аромолампа та масло лаванди. Сядемо в наш корабель поки будемо повертатися до садочка, я крапну пару крапель масла та ми подихаємо цим ароматом. (Вмикається шум моря). Заплющіть очі, дихайте носом. Стає легко і спокійно. Відчуваєте тепло, приємний незвичний аромат. Ці пахощі дарують нам здоров’я, вони покращують наш імунітет, заспокоюють. Допомагають організму боротись з різними вірусами, знищують мікробів у повітрі, очищують його. А до того ж, насичують нас позитивною енергією. Адже, коли у людини добре здоров’я то вона має і хороший настрій.

Вам сподобалась наша подорож. Ми вже й повернулися до садочка, та в  скрині є вам ще один подарунок – шоколадні монетки.

Таласотерапі́я — (в перекладі з древньогрецької «лікування морем»).

Таласотерапія — це використання в процедурах по догляду за тілом морської води підігрітої до +33

Загальне розслаблення й відновлення життєвих сил; зміцнення імунітету; догляд за шкірою; рішення естетичної проблеми - зайва вага, целлюліт, дряблость шкіри; реминерализация (насичення мінералами й олигоелементами); очищення й детоксикація.

 

Категорія: Мої статті | Додав: dnz№9 (27.10.2015)
Переглядів: 278 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: