Головна » Статті » Мої статті

Підсумкове заняття «Подорож до країни ЛЕГОЛЕНД» (старша група) Вихователь: Костюк О.І.

Мета: Розвивати конструктивні здібності за допомогою конструкторів ЛЕГО, творчу уяву, фантазію, спостережливість, зв’язне мовлення, логічне мислення.. виховувати бажання допомогти друзям, акуратність у роботі з матеріалами, самостійність, творчу ініціативу.

Закріплювати знання дітей про величину, форму і колір предметів, орієнтацію в просторі на основі сприймання навколишнього середовища, закріплювати вміння створювати власні споруди за уявою.

Використовувати готові форми для виготовлення будівель, оволодівати способами з'єднання окремих частин. Закріплювати раніше набуті конструктивні навички, споруджувати будівлі міцними, стійкими, акуратними.

Діти під музику заходять до зали і стають пів колом.

Вихователь:  Діти, давайте привітаємось з нашими гостями, які прибули до нас з інших дитячих садочків, щоб подивитися які ви вже дорослі, розумні, слухняні і разом з нами помандрувати в чарівну країну «ЛЕГО».

Діти:  Добрий день.

Вихователь:  У нас сьогодні наче свято,

                       Гостей зібралося багато.

                       Буде весело усім,

                       І дорослим, і малим.

                       Тож часу дарма не гаймо,

                       Заняття розпочинаймо!

                                          (Стукіт в двері)

Вихователь:  Ой, малята, а до нас ще хтось поспішає. Зараз я подивлюсь.

                                           (Заходить хлопчик Майстер-Ламайстер)

Вихователь:  Хто ти такий, хлопчику?

 

Хлопчик:  :          Я – Майстер-Ламайстер відомий усім,

                   Зламаю сарай, огорожу і дім.

                   За що не візьметься невміла рука –

                   Усе поламає, бо вдача така.

                   Чув, у вас щось будували,

                   До оглядин виставляли.

                   Зараз все вам розтрощу –

                   Наламаюсь досхочу!

Вихователь:        Ти, Ламайстре, зачекай-но.

                   Розламати все, звичайно,

                   Легше, ніж побудувати.

                   Нащо ж діток ображати?

                   Адже всі вони старались,

                   Працювать не лінувались.

                   Ліпше з ними подружись –

                   Будувати в них навчись.

Вихователь:  А чи хочеш ти навчитися будувати, конструювати?

Майстер-Ламайстер:  Так.

Вихователь: Ну, що ж діти навчимо Майстра-Ламайстра конструювати?

Діти:  Так.

Вихователь:  Ось, послухай, Ламайстре, що тобі скажуть наші діти. 

Дитина 1 :  А ти знаєш, як чудово будувати,

                     Будувати не ламати

                    Тоді будеш справжній Майстер,

                     Будівельник – не Ламайстер!

                     З нами ти подружися,        

                     Будувати в нас навчися!

Дитина 2 :   Тоді тобі захочеться будувати,

                       Конструювати, створювати!

                       Є конструктор чарівний –

                       «Лего» називається.

                       З нього можна будувати

                       Все, що забажається

Вихователь:  Це дійсно так, в нашій групі є дуже багато різноманітних   конструкторів ЛЕГО і нашим дітям дуже подобається зводити з нього різні конструкції. Так, діти?  Є чарівна країна Леголенд і її Королева дізналася, що в нашому садочку працює студія «ЛЕГО» і вирішила запросити нас у гості. Ось, послухайте будь-ласка, запрошення, яке надіслала нам Королева.   (зачитую)

Дорогі дітки!

   До вас звертається Королева країни Леголенд. Я знаю, що у вашій групі є дуже багато різних конструкторів і що ви дуже любите конструювати. Тож запрошую вас взяти участь у святі, яке відбудеться в моїй країні.

                      Вихователь:  Ну, що ж дітки, помандруємо в гості до Королеви ЛЕГО.

                      Діти:  Дуже хочемо.

                      Вихователь:  Майсте-Ламайстре, ми тебе запрошуємо разом з нами. Чи згідний ти?

 

Майстер-   Ламайстер:  Так.

Вихователь:  Транспорту у нас багато:

                       Всі поїдемо на свято.

                       В Леголенд нас запросили –

                       Помчимо туди щосили!

–       Давайте подумаємо з вами, яким же транспортом можна подорожувати, щоб потрапити в цю країну?

Хлопчик:  Я думаю, що водним.

Дівчинка: На мою думку, що в цю країну найшвидше можна потрапити повітряним транспортом.

Хлопчик:  А я гадаю, що залізничним.

Дівчинка:  Ще можна наземним, але це дуже довго.

Вихователь:  Не будемо гаяти часу, ми вирушимо в подорож  повітряним транспортом. А чи знаєте ви повітряний транспорт?(відповіді дітей)

Діти сідають на стільчики і вирушають у подорож.

Вихователь:  Малята, давайте уявимо собі, що ми можемо побачити в чарівній країні Леголенд.

Дитина 1 : Я бачу багато красивих будинків.

Дитина 2 :  А я – транспорт, який рухається по дорогах.

Дитина 3 :  Я уявляю, що я знаходжусь в парку відпочинку на каруселях.

Дитина 4 :  А я – у зоопарку, розглядаю тварин.

Дитина 5 :Мені дуже подобається природа Леголенду. Я любуюсь її красою.

Дитина 6 :  Я уявляю красиві дитячі садочки, школи, в яких є багато діток.

Вихователь:  Діти, а як ви думаєте, коли чарівна країна називається Леголенд, то з чого все виготовлено?

(відповіді дітей)

Вихователь:  Ось, ми й прилетіли. Нас зустрічає Королева. Послухаймо її.

Королева:  Добрий день, мої гості! У нас сьогодні свято ЛЕГО. І кожен з вас в країні Леголенд може перетворитися на справжнього майстра і створити все, що забажає. Я знаю, малята, що ви дуже любите конструювати, подивіться, як багато конструктора підготувала я для вас.

Вихователь:  Дітки, давайте подякуємо Королеві.

Діти:  Дякуємо!

Вихователь:  Підійдіть, будь-ласка, до столиків і подивимось, який же конструктор  ЛЕГО підготувала нам Королева.

А чим же він відрізняється?

(відповіді дітей)

( - різний за кольором, формою, величиною, де тальки є великі, є дрібні, різноманітні.)

Вихователь:  Дітки, ви дійсно дуже любите конструювати, розділіться на підгрупи, домовтесь, яку частину роботи буде виконувати кожен із вас і відтворіть все те, що ви уявляли в цій країні. Приступайте до роботи.

(Діти працюють, Королева і вихователь біля дітей, готові споруди виставляють на окремий столик, дають індивідуальні вказівки.)

                                  (Після закінчення роботи)

Вихователь:  Ось, Королева «Леголенду», подивись, будь-ласка, чи сподобалось тобі місто, яке уявили і збудували діти?

Королева: Так, сподобалось.

Вихователь:        А щоб було зрозуміліше, послухай, наші дітки розкажуть, що вони конструювали.

Дитина 1:  Ми будинки збудували

                   Над якими пролітали,

                   Щоб жили у них малятка,

                   Гарні хлопчики й дівчатка!

Дитина 2:  Ми всі любим будувати,

                   З ЛЕГО можна все складати:

                   Зоопарк і каруселі,

                   Квіти ніжні і веселі.

Дитина 3:    В нас конструктора багато:

          Є віконця, коліщата,

          Є багато запчастин

          До ракет і до машин.

Дитина 4:  З ЛЕГО можна будувати

         Все, що треба нам для гри:

         Хочеш – трактор, хочеш – поїзд,

         Хочеш – човник, і пливи!

Дитина 5:  Хочеш – можеш збудувати

         Ціле місто своїх мрій

         І здійснити їх із «Лего»,

                    Наче справжній чародій.

Дитина 6:  Ми сьогодні розважались,

         Веселились, дружно грались,

         Вчилися, фантазували –

         З «Лего» місто будувати.

Вихователь: Ну, що ж Майстре-Ламайстре, чи сподобалось тобі будувати?

Майстер-Ламайстер:   Дійсно, як чудово – будувати,

                                              Будувати не ламати.

                                              От тепер я справжній Майстер,

                                             Будівельник – не Ламайстер                                                     

                                            З дітками я подружився,         

                                            Будувати в них навчився!

                      Тепер мені хочеться будувати, конструювати!

Вихователь: Дякуємо Вам, Ваша Конструкторська Величносте, що

                        запросили нас на свято. Наші дітки стали справжніми

                        майстрами, побудували багато різних цікавих споруд,

                        побудували місто своїх мрій. А на згадку ми хочемо

                       з Вами, Королева Леголедну, сфотографуватися в такому

                        чудовому місті.  (Фотографуються).

Вихователь:  Королева поспішає зустрічати інших гостей. Давайте  

                       Попрощаємось з нею.  А нам вже час повертатися до нашого рідного міста, до садочка «Теремочка». Поспішайте на свої місця, повітряна куля  на вас чекає.

    Тож часу дарма не гаймо,

    На повітряну кулю поспішаймо.

    Вітер віє, віє, віє,

    Там, де потяг не зуміє,

    Повітряна куля в єдину мить,

    У садочок нас домчить.

  (звучить музика)

Вихователь:   Ось і закінчилась наша подорож. Чи сподобалась вона вам?

Діти:   Так.

Вихователь:   А королева Леголенду стала нашим справжнім другом і буде запрошувати нас до себе у гості.

Скажемо нашим гостям До побачення!

 

Категорія: Мої статті | Додав: dnz№9 (16.06.2015)
Переглядів: 526 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: